Skip to content

Poštni predali za podjetja in fizične osebe

Varna uporaba pošte | Prva prijava | Samodejni odzivnik | Zamenjava gesla

IMAP in POP3

IMAP in POP3 sta dva pogosta načina za sinhronizacijo e-pošte. IMAP je priporočen način, ko preverjate e-pošto na več različnih napravah brez potrebe po sinhronizaciji koledarjev ali stikov med napravami. ActiveSync je protokol, ki vam omogoči popolno sinhronizacijo pošte, koledarjev in stikov na vseh napravah. Več informaciji o ActiveSync na povezavi Perftech Pošta ActiveSync.

Strežniki za pošto

Uporabniško ime vašega poštnega računa je enako vašemu poštnemu naslovu.

IMAP strežniki in vrata za dohodno pošto

Ime strežnika Vrata Šifriranje Obvezna avtentikacija
imap.perftech.si 143 TLS Da
imap.perftech.si 143 STARTTLS Da
imap.perftech.si 143 brez* Da
imap.perftech.si 993 SSL Da

POP3 strežniki in vrata za dohodno pošto

Ime strežnika Vrata Šifriranje Obvezna avtentikacija
pop.perftech.si 110 TLS Da
pop.perftech.si 110 brez* Da
pop.perftech.si 995 SSL Da

SMTP strežniki in vrata za odhodno pošto

Ime strežnika Vrata Šifriranje Obvezna avtentikacija
smtp.perftech.si 587 TLS Da
smtp.perftech.si 587 STARTTLS Da
smtp.perftech.si 587 brez* Da

Nastavitev brez* šifriranja pomeni, da se vsa pošta prenaša preko nekriptirane povezave. Priporočamo, da to nastavitev uporabite samo v primeru uporabe zelo starih odjemalcev, ki ne podpirajo nastavitev šifriranja.

Prednosti IMAP in POP3

  • Za osnovne uporabnike, ki ne potrebujejo sinhronizacije koledarjev in stikov primerna rešitev
  • Prevzeto vključena in omogočena v storitvi pošte brez dodatnih stroškov
  • Vsi odjemalci pošte podpirajo IMAP in POP3 nastavitev

Omejitve IMAP in POP3

  • Obvestila o prejemu novih sporočil niso instantna (preverjanje novih sporočil je na časovni interval)
  • Težja nastavitev na odjemalcih (potrebno večje število nastavitev kot na ActiveSync)
  • Za delovanje IMAP in POP3 potrebna vrata 143, 993, 110, 995, 587, ki so lahko blokirana iz strani ponudnikov internetnih storitev
  • Sinhronizacija koledarjev med napravami ni mogoča (ActiveSync omogoča sinhronizacijo koledarjev med napravami)
  • Sinhronizacija stikov med napravami ni mogoča (ActiveSync omogoča sinhronizacijo stikov med napravami)
  • Glede na nastavitev odjemalca se pošta hrani na napravi (sami morate poskrbeti za varnostne kopije sporočil)

Razlike med odjemalci pošte

Nastavitev/uporaba odjemalca Sinhronizacija koledarjev in stikov med napravami Nastavitev samodejnega odzivnika
Spletna pošta Da Da
Microsoft Outlook ActiveSync Da Ne
Microsoft Outlook IMAP Ne Ne
Microsoft Outlook POP3 Ne Ne
Microsoft Pošta in Koledar Ne Ne
Mozilla Thunderbird Ne Ne
Android Pošta Da (*ActiveSync) Ne
Apple Pošta Da (*ActiveSync) Ne

*ActiveSync je dodatna funkcionalnost, ki jo je potrebno dodatno aktivirati za vaš poštni predal (se dodatno zaračuna). Posvetujte se z vašim skrbnikom pošte. Navodila za aktivacijo ActiveSync.

Več informaciji o ActiveSync na povezavi Perftech Pošta ActiveSync.

Shranjevanje in brisanje pošte

Glede na nastavitev odjemalca pošte se pošta hrani ali izbriše iz poštnega strežnika. Za preveritev pošte, ki je shranjena na strežniku se prijavite na spletno pošto na naslovu webmail.perftech.si. Pošta, ki je vidna na spletni pošti je shranjena na strežniku za pošto.

Sprememba načina sinhronizacije pošte

V primeru, da bi želeli spremeniti način sinhronizacije pošte lahko to izvedete. Za izvedbo tega je potrebna ponovna nastavitev poštnega predala na odjemalcu pošte na novi način sinhronizacije, ki bi ga želeli uporabljati. Za ActiveSync skrbnik pošte izvede Aktivacijo ActiveSync na računu in potem lahko izvedete nastavitev ActiveSync glede na vaš odjemalec po navodilih navedenih na Perftech Pošta ActiveSync.

Način delovanja IMAP

IMAP poštni protokol prevzeto hrani vso pošto na strežniku kar omogoča sinhronizacijo pošte na vse poštne odjemalce. Če pošte ni na strežniku potem je ni mogoče sinhronizirati na vse naprave.

Na sliki so prikazane prevzete nastavitve na Microsoft Outlook 2019 pri nastavitvi IMAP. Nastavitve shranjevanja pošte na strežniku so navedene na spodnjem delu slike Poslano in Izbrisano. Glede na vaše potrebe izberite primerne nastavitve. V primeru, da izberete nastavitev kot prikazano na sliki bodo elementi izbrisani na poštnem odjemalcu še vedno shranjeni na strežniku in jih bo potrebno ročno odstraniti preko spletne pošte za trajni izbris iz strežnika.

Arhiviranje ali izbris pošte IMAP

Način delovanja POP3

POP3 poštni protokol prevzeto prenaša vso pošto iz strežnika na odjemalca pošte kar pomeni, da se pošta ne shranjuje na strežniku. Pošta je shranjena na napravi na kateri je nastavljen poštni odjemalec. To pomeni, da morate sami poskrbeti za varnostno kopijo vaše pošte. V primeru okvare računalnika na katerem se nahaja pošta lahko pride do izgube poštnih datotek. Preverite na spletni pošti katera pošta je shranjena na strežniku. V primeru, da pošte ni na spletni pošti je bila pošta prenešena in shranjena na vašo napravo.

Na sliki so prikazane prevzete nastavitve na Microsoft Outlook 2019 pri nastavitvi POP3. Prevzeto se pošta ohrani na strežniku za 14 dni potem pa je odstranjena iz strežnika. Pošta je shranjena na odjemalcu, ki ima nastavljen POP3 protokol za sinhronizacijo pošte. Nastavitve shranjevanja pošte so navedene na spodnjem delu slike Dostava. Glede na vaše potrebe izberite primerne nastavitve.

Arhiviranje ali izbris pošte POP

Poštni odjemalci

Microsoft Outlook

Pred nastavitvijo se odločite ali boste nastavili vaš odjemalec preko IMAP ali POP3 protokola. Več informaciji na povezavi Shranjevanje in brisanje pošte.

Outlook IMAP nastavitev

Odprite aplikacijo Nadzorna plošča tako, da vnesete niz Nadzorna plošča v iskalnik start menija ter odprete aplikacijo.

Zagon Outlook

V iskalnik vnesite niz pošta ali mail odvisno od jezika vašega operacijskega sistema.

Zagon Outlook

Izberite E-poštni računi ...

Zagon Outlook

Na meniju E-pošta izberite Novo ...

Zagon Outlook

Izberite Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov.

Zagon Outlook

Izberite IMAP.

Zagon Outlook

Vnesite podatke kot prikazano v tabeli ali na sliki.

Naziv nastavitve Nastavitev
Dohodna pošta - Strežnik imap.perftech.si
Dohonda pošta - Vrata 143
Dohodna pošta - Način šifriranja STARTTLS
Dohodna pošta - Zahtevaj prijavo
z varnim preverjanjem pristosti gesla (SPA)
✓ Aktivirano
Naziv nastavitve Nastavitev
Odhodna pošta - Strežnik smtp.perftech.si
Odhodna pošta - Vrata 587
Odhodna pošta - Način šifriranja STARTTLS
Odhodna pošta - Zahtevaj prijavo
z varnim preverjanjem pristosti gesla (SPA)
✓ Aktivirano

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo.

Zagon Outlook

Vaš poštni račun je uspešno nastavljen.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili vaš poštni račun. Pošta se bo sinhronizira.

Zagon Outlook

Outlook POP3 nastavitev

Odprite aplikacijo Nadzorna plošča tako, da vnesete niz Nadzorna plošča v iskalnik start menija ter odprete aplikacijo.

Zagon Outlook

Vnesite niz pošta ali mail odvisno od jezika vašega operacijskega sistema.

Zagon Outlook

Izberite E-poštni računi ...

Zagon Outlook

Na meniju E-pošta izberite Novo ...

Zagon Outlook

Izberite Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov.

Zagon Outlook

Izberite POP.

Zagon Outlook

Vnesite podatke kot prikazano v tabeli in na sliki.

Naziv nastavitve Nastavitev
Dohodna pošta - Strežnik pop.perftech.si
Dohonda pošta - Vrata 995
Dohodna pošta - Ta strežnik zahteva šifrirano povezavo (SSL/TLS) ✓ Aktivirano
Dohodna pošta - Zahtevaj prijavo
z varnim preverjanjem pristosti gesla (SPA)
✓ Aktivirano
Naziv nastavitve Nastavitev
Odhodna pošta - Strežnik smtp.perftech.si
Odhodna pošta - Vrata 587
Odhodna pošta - Način šifriranja STARTTLS
Odhodna pošta - Zahtevaj prijavo
z varnim preverjanjem pristosti gesla (SPA)
✓ Aktivirano

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo.

Zagon Outlook

Vaš poštni račun je uspešno nastavljen.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili vaš poštni račun. Pošta se bo sinhronizira.

Zagon Outlook

Alternativna nastavitev IMAP

V aplikaciji Outlook iz menija zgoraj levo izberite Datoteka.

Zagon Outlook

Izberite Nastavitve računa dvakrat.

Zagon Outlook

Na meniju E-pošta izberite gumb Novo ...

Zagon Outlook

Izberite Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov.

Zagon Outlook

Izberite izbirni gumb POP ali IMAP.

Zagon Outlook

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Po vnosu vseh nastavitev Izberite gumb Več nastavitev*.

Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o uporabniku - Vaše ime: vaše prikazno ime
Informacije o uporabniku - E-poštni naslov: vaš poštni naslov
Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o strežniku - Vrsta računa: IMAP
Informacije o strežniku - Strežnik za dohodno pošto: imap.perftech.si
Informacije o strežniku - Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.perftech.si
Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o prijavi - Uporabniško ime: vaš poštni naslov
Informacije o prijavi - Geslo: vaše geslo za pošto

Zagon Outlook

Izberite meni Strežnik za odhodno pošto in aktivirajte nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti ✓ Aktivirano
Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za dohodno pošto ◉ Izbrano

Zagon Outlook

Vnesite nastavitve strežnikov kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Številke vrat strežnika - Strežnik za dohodno pošto (IMAP): 143
Številke vrat strežnika - Uporabi to vrsto šifrirane povezave: STARTTLS
Številke vrat strežnika - Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
Številke vrat strežnika - Uporabi to vrsto šifrirane povezave: STARTTLS

Zagon Outlook

Izberite gumb Naprej > za zaključitev nastavitve.

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo za pošto.

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo za pošto.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili poštni predal.

Zagon Outlook

Dokončaj za zaključitev nastavitve.

Zagon Outlook

Po želji lahko nastavite novi predal kot prevzeti. Označite predal, ki bi ga želeli nastaviti kot prevzeti in izberite gumb Nastavi kot prevzeto.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili prevzeti predal.

Zagon Outlook

Pošta se bo ob zagonu odjemalca Outlook sinhronizirala.

Zagon Outlook

Alternativna nastavitev POP3

V aplikaciji Outlook iz menija zgoraj levo izberite Datoteka.

Zagon Outlook

Izberite Nastavitve računa dvakrat.

Zagon Outlook

Na meniju E-pošta izberite gumb Novo ...

Zagon Outlook

Izberite Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov.

Zagon Outlook

Izberite izbirni gumb POP ali IMAP.

Zagon Outlook

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj:

Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o uporabniku - Vaše ime: vaše prikazno ime
Informacije o uporabniku - E-poštni naslov: vaš poštni naslov
Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o strežniku - Vrsta računa: POP3
Informacije o strežniku - Strežnik za dohodno pošto: pop.perftech.si
Informacije o strežniku - Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.perftech.si
Naziv nastavitve Nastavitev
Informacije o prijavi - Uporabniško ime: vaš poštni naslov
Informacije o prijavi - Geslo: vaše geslo za pošto

Zagon Outlook

Izberite meni Strežnik za odhodno pošto in aktivirajte nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Strežnik za odhodno pošto (SMTP) zahteva preverjanje pristnosti ✓ Aktivirano
Uporabi enake nastavitve, kot jih ima strežnik za dohodno pošto ◉ Izbrano

Zagon Outlook

Vnesite nastavitve strežnikov kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Številke vrat strežnika - Strežnik za dohodno pošto (IMAP): 995
Številke vrat strežnika - Uporabi to vrsto šifrirane povezave: STARTTLS
Številke vrat strežnika - Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
Številke vrat strežnika - Uporabi to vrsto šifrirane povezave: STARTTLS

Zagon Outlook

Izberite gumb Naprej > za zaključitev nastavitve.

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo za pošto.

Zagon Outlook

Vnesite vaše geslo za pošto.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili poštni predal.

Zagon Outlook

Dokončaj za zaključitev nastavitve.

Zagon Outlook

Po želji lahko nastavite novi predal kot prevzeti. Označite predal, ki bi ga želeli nastaviti kot prevzeti in izberite gumb Nastavi kot prevzeto.

Zagon Outlook

Uspešno ste nastavili prevzeti predal.

Zagon Outlook

Pošta se bo ob zagonu odjemalca Outlook sinhronizirala.

Zagon Outlook

Outlook kreiranje arhiva pošte

Za arhiviranje pošte si lahko kreirate novo podatkovno datoteko v katero shranite sporočila.

Sporočila, ki jih shranite v podatkovno datoteko niso shranjena na strežniku zato morate sami poskrbeti, da izdelujete varnostne kopije podatkovne datoteke. V primeru okvare računalnika lahko pride do izgube podatkov če nimate varnostnih kopiji podatkovnih datotek za pošto.

V aplikaciji Outlook iz menija zgoraj levo izberite gumb Datoteka.

Arhiviranje

Izberite gumb Nastavitev računa dvakrat.

Arhiviranje

Na meniju Podatkovne datoteke izberite gumb Dodaj ... za dodajanje nove podatkovne datoteke.

Arhiviranje

Izberite lokacijo podatkovne datoteke.

Glede na jezik operacijskega sistema je prevzeta lokacija za shranjevanje podatkovne datoteke:

  • %userprofile%\Documents\Outlook files
  • %userprofile%\Documents\Outlookove datoteke

Ustrezno poimenujte vaš arhiv pošte.

Arhiviranje

Po kreiranju arhiva se bo arhiv prikazal pod vašim poštnim računom. S puščico razširite arhiv in izberite desni klik na arhiv ter Nova mapa za kreiranje novih map za shranjevanje v arhivu.

Arhiviranje

Poljubno poimenujte mape, ki jih boste uporabili za arhiviranje.

Arhiviranje

Izberite sporočila, ki bi jih želeli arhivirati.

Označena sporočila z držanjem leve tipke na miški in premikom miške premaknite v arhivsko mapo, ki ste jo prej kreirali.

Arhiviranje

Sporočilo je uspešno arhivirano. Sporočilo ni več na strežniku za pošto.

Arhiviranje

Za izbiro več sporočil na enkrat lahko na tipkovnici držite tipko CTRL ali SHIFT ter z miško označite več sporočil. Lahko tudi v mapi kjer bi želeli označiti vsa sporočila izvedite na tipkovnici CTRL + A (črka a) in boste na ta način označili vsa sporočila v mapi.

Arhiviranje

Označena sporočila z držanjem leve tipke na miški in premikom miške premaknite v arhivsko mapo, ki ste jo prej kreirali.

Arhiviranje

Sporočila so uspešno arhivirana. Sporočila niso več na strežniku za pošto.

Arhiviranje

Outlook velikost arhiva pošte

Sporočila, ki vsebujejo velike priponke (slike, pdf datoteke) zasedejo največ prostora.

Priporočamo velikost manjšo od 20GB za en arhiv. Ko velikost arhiva doseže to velikost priporočamo kreiranje novega arhiva.

Za preveritev velikosti arhiva izberite desni klik na ime arhiva in Odpri mesto datoteke.

Arhiviranje

Desni klik na datoteko arhiva in Lastnosti.

Arhiviranje

Prikazala se bo vam velikost arhiva.

Arhiviranje

Apple iOS Pošta

Navodila za nastavitev pošte na napravah Apple iOS. Apple računalnik, mobilna naprava ali tablica.

Pred nastavitvijo se odločite ali boste nastavili vaš odjemalec preko IMAP ali POP3 protokola. Več informaciji na povezavi Shranjevanje in brisanje pošte.

Apple Pošta IMAP nastavitev

Odprite Settings.

Nastavitev Apple

Izberite meni Passwords & Accounts in Add Account.

Nastavitev Apple

Izberite Other.

Nastavitev Apple

Izberite Add Mail Account.

Nastavitev Apple

Vnesite vaše podatke.

Nastavitev Apple

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Name vaše prikazno ime
Email vaš poštni naslov
Description poljubni naziv predala
Naziv nastavitve Nastavitev
INCOMING MAIL SERVER - Host Name imap.perftech.si
INCOMING MAIL SERVER - Username vaš poštni naslov
INCOMING MAIL SERVER - Password vaše geslo za pošto
Naziv nastavitve Nastavitev
OUTGOING MAIL SERVER - Host Name smtp.perftech.si
OUTGOING MAIL SERVER - Username vaš poštni naslov
OUTGOING MAIL SERVER - Password vaše geslo za pošto

Nastavitev Apple

Izberite kaj bi želeli sinhronizirati na napravo.

Nastavitev Apple

Uspešno ste nastavili vaš poštni predal.

Nastavitev Apple

Apple Pošta POP3 nastavitev

Odprite Settings.

Nastavitev Apple

Izberite meni Passwords & Accounts in Add Account.

Nastavitev Apple

Izberite Other.

Nastavitev Apple

Izberite Add Mail Account.

Nastavitev Apple

Vnesite vaše podatke.

Nastavitev Apple

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Name vaše prikazno ime
Email vaš poštni naslov
Description poljubni naziv predala
Naziv nastavitve Nastavitev
INCOMING MAIL SERVER - Host Name pop.perftech.si
INCOMING MAIL SERVER - Username vaš poštni naslov
INCOMING MAIL SERVER - Password vaše geslo za pošto
Naziv nastavitve Nastavitev
OUTGOING MAIL SERVER - Host Name smtp.perftech.si
OUTGOING MAIL SERVER - Username vaš poštni naslov
OUTGOING MAIL SERVER - Password vaše geslo za pošto

Nastavitev Apple

Izberite kaj bi želeli sinhronizirati na napravo.

Nastavitev Apple

Uspešno ste nastavili vaš poštni predal.

Nastavitev Apple


Mozilla Thunderbird

Pred nastavitvijo se odločite ali boste nastavili vaš odjemalec preko IMAP ali POP3 protokola. Več informaciji na povezavi Shranjevanje in brisanje pošte.

Thunderbird IMAP nastavitev

Na desni strani zgoraj izberite ikono za nastavitve ter meni Nastavitve računa.

Thunderbird

Levo spodaj izberite Dejanja z računi ter Dodaj račun ....

Thunderbird

Vnesite vaše podatke ter izberite Nastavi ročno.

Thunderbird

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj:

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Naziv nastavitve Nastavitev
DOHODNI STREŽNIK - Protokol IMAP
DOHODNI STREŽNIK - Ime gostitelja imap.perftech.si
DOHODNI STREŽNIK - Vrata 143
DOHODNI STREŽNIK - Varnost povezave STARTTLS
DOHODNI STREŽNIK - Način overitve Običajno geslo
DOHODNI STREŽNIK - Uporabniško ime vaš poštni naslov
Naziv nastavitve Nastavitev
ODHODNI STREŽNIK - Ime gostitelja smtp.perftech.si
ODHODNI STREŽNIK - Vrata 587
ODHODNI STREŽNIK - Vrsta povezave STARTTLS
ODHODNI STREŽNIK - Način overitve Običajno geslo
ODHODNI STREŽNIK - Uporabniško ime vaš poštni naslov

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Thunderbird

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Izberite V redu.

Thunderbird

Poljubno nastavite Nastavitve strežnika in kaj naj se zgodi, ko izbrišete sporočilo. Prevzete nastavitve prikazane na sliki.

Thunderbird

Pošta se bo sinhronizirala.

Thunderbird

Thunderbird POP3 nastavitev

Na desni strani zgoraj izberite ikono za nastavitve ter meni Nastavitve računa.

Thunderbird

Levo spodaj izberite Dejanja z računi ter Dodaj račun ....

Thunderbird

Vnesite vaše podatke ter izberite Nastavi ročno.

Thunderbird

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj:

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Naziv nastavitve Nastavitev
DOHODNI STREŽNIK - Protokol POP3
DOHODNI STREŽNIK - Ime gostitelja pop.perftech.si
DOHODNI STREŽNIK - Vrata 110
DOHODNI STREŽNIK - Varnost povezave STARTTLS
DOHODNI STREŽNIK - Način overitve Običajno geslo
DOHODNI STREŽNIK - Uporabniško ime vaš poštni naslov
Naziv nastavitve Nastavitev
ODHODNI STREŽNIK - Ime gostitelja smtp.perftech.si
ODHODNI STREŽNIK - Vrata 587
ODHODNI STREŽNIK - Vrsta povezave STARTTLS
ODHODNI STREŽNIK - Način overitve Običajno geslo
ODHODNI STREŽNIK - Uporabniško ime vaš poštni naslov

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Thunderbird

Po vnosu nastavitev izberite Napredne nastavitve.

Izberite V redu.

Thunderbird

Poljubno nastavite Nastavitve strežnika in ali naj se pustijo sporočila na strežniku ali ne. Prevzete nastavitve prikazane na sliki.

Thunderbird

Pošta se bo sinhronizirala.

Thunderbird

Mobilni odjemalci pošte

Android Pošta

Odprite aplikacijo Pošta (Email).

Pošta

Izberite ikono za nastavitve ().

Pošta

Izberite gumb za nastavitve.

Pošta

Izberite meni Add account.

Pošta

Izberite možnost Drugo (Other).

Pošta

Vnesite vaše podatke ter izberite Ročna nastavitev (Manual setup).

Pošta

Izberite tip računa (account type) IMAP račun (IMAP account).

Pošta

Vnesite nastavitve kot prikazano v tabeli ali na sliki spodaj.

Naziv nastavitve Nastavitev
Račun (Account) - Poštni naslov (Email address) vaš poštni naslov
Račun (Account) - Domena\uporabniško ime (Domain\username) vaš poštni naslov
Račun (Account) - Geslo (Password) vaše geslo za pošto
Naziv nastavitve Nastavitev
Dohodni strežnik (incoming server) - IMAP strežnik (IMAP server) imap.perftech.si
Dohodni strežnik (incoming server) - Vrsta varnosti (Security type) TLS
Dohodni strežnik (incoming server) - Vrata (Port) 143

Pošta

Naziv nastavitve Nastavitev
Odhodni strežnik smtp.perftech.si
Odhodni strežnik - Vrsta varnosti (Security type) TLS
Odhodni strežnik - Vrata 587
Odhodni strežnik - zahteva preverjanje pristnosti
(Require authentication) za pošiljanje e-poštnih sporočil
✓ Aktivirano
Odhodni strežnik - Uporabniško ime vaš poštni naslov
Odhodni strežnik - Geslo vaše geslo za pošto

Pošta

Uspešno ste nastavili vaš poštni račun. Pošta se bo sinhronizira.

Pošta

Gmail Pošta

Namestite Gmail odjemalec iz Google Play trgovine. Po namestitvi odprite aplikacijo.

1.Izberite Add an email address.

Gmail

2.Vnesite vaš poštni račun v polje Enter your email in izberite gumb MANUAL SETUP kot prikazano na sliki.

Gmail

3.Izberite protokol za pošto. Priporočamo IMAP protokol pri uporabi pošte na več napravah.

Gmail

4.Vnesite geslo vašega poštnega računa in strežnik za prihodno pošto. V tem primeru imap.perftech.si.

Gmail

5.Vnesite geslo vašega poštnega računa in strežnik za odhodno pošto. V tem primeru smtp.perftech.si.

Gmail

6.Izberite EDIT SETTINGS.

Gmail

7.Preverite, da so vse nastavitve pravilne (Vrata 587 in protokol STARTTLS) in izberite NEXT.

Gmail

8.Po želji nastavite nastavitve sinhronizacijo pošte.

Gmail

9.Preverite nastavite imena in izberite NEXT. Uspešno ste nastavili vaš poštni račun na odjemalcu mobilni Gmail.

Gmail

Poslana pošta ni bila dostavljena

Pogoste kode:

Koda Napaka v angleškem jeziku Napaka v slovenskem jeziku Rešitev
/ Warning: jan.novak@perftech.tv - User unknown! jan.novak@perftech.tv - no such user here. Opozorilo: jan.novak@perftech.tv Uporabnik neznan jan.novak@perftech.tv tukaj ni uporabnika. Preverite črkovanje poštnega naslova (ali pošiljate na pravi naslov).
452 452-4.2.2 The email account that you tried to reach is over quota. Please direct 452-4.2.2 the recipient to 452 4.2.2 https://support.google.com/mail/?p=OverQuotaTemp E-poštni račun, ki ste ga poskušali doseči, je poln. Obvestite naslovnika, da sprosti prostor na poštnem računu.
450 4.7.1 Recipient address rejected: MX-PNM-01 - Too many messages, try again later. (in reply to RCPT TO command) Pošiljate preveč sporočil na enkrat. Uporabite mailchimp oz kakšno drugo storitev za bulk pošiljanje sporočil.
/ connect to gmail.co[172.217.22.69]:25: Connection timed out Povezava je potekla. Preverite črkovanje domene na katero pošiljate pošto.

Celoten seznam napak na voljo na povezavi SMTP Kode.

Ne deluje dostava, sprejem pošte

Prvo preverite ali vam sploh deluje internetna povezljivost. V primeru, da je na voljo samo IPv6 povezljivost pošta ne bo delovala saj na sistemu za pošto še ni aktivirana IPv6 povezljivost. V primeru, da vam IPv4 internetna povezljivost deluje potem poskusite izvesti preverjanje povezljivosti kot navedeno v spodnjih navodilih.

Preverjanje povezljivosti

Ponudniki internetne povezave v nekaterih primerih blokirajo vrata, ki so potrebna za pravilno delovanje pošte.

Za testiranje povezljivosti uporabite aplikacijo telnet. Prevzeto na Microsoft Windows ta aplikacija ni aktivirana.

Navodila za aktivacijo telnet:

Opomba: Za aktivacijo telnet potrebujete administratorske pravice na vašem računalniku.

Kliknite na start meni in vnesite Vklop ali izklop funkciji sistema Windows ter odprite aplikacijo.

Vklop telnet 1

Izberite polje Telnet Client za aktivacijo telnet odjemalca ter izberite V redu.

Vklop telnet 2

Ko bo sistem zaključil spremembe se bo prikazalo obvestilo na sliki spodaj:

Vklop telnet 3

Telnet ukazi za testiranje povezljivosti:

IMAP strežniki in vrata za dohodno pošto

Ime strežnika Vrata Ukaz Odgovor
imap.perftech.si 143 telnet imap.perftech.si 143 * OK dedal.perftech.si IMAP4rev1 ready
imap.perftech.si 993 telnet imap.perftech.si 993 (prazno okno)

POP3 strežniki in vrata za dohodno pošto

Ime strežnika Vrata Ukaz Odgovor
pop.perftech.si 110 telnet pop.perftech.si 110 +OK dedal.perftech.si POP3 ready
pop.perftech.si 995 telnet pop.perftech.si 995 (prazno okno)

SMTP strežniki in vrata za odhodno pošto

Ime strežnika Vrata Ukaz Odgovor
smtp.perftech.si 587 telnet smtp.perftech.si 587 220 SMTP1.perftech.si ikar.perftech.si

Primer testiranja

Kliknite na start meni in vnesite ukazni poziv ter odprite aplikacijo.

Telnet test 1

Vnesite ustrezen ukaz prikazan v zgornji tabeli, ki ustreza vaši nastavitvi odjemalca za pošto, da preverite povezljivost. V tem primeru testiramo IMAP povezljivost do strežnika imap.perftech.si na vratih 143.

Telnet test 2

V primeru, da se vam prikaže ustrezni odziv kot prikazano na tabeli ali na sliki povezljivost do strežnika deluje normalno. Na sliki prikazano testiranje strežnika imap.perftech.si na vratih 143.

Telnet test 3

V tem primeru testiramo IMAP povezljivost do strežnika imap.perftech.si na vratih 993. Telnet test 4

V primeru, da se vam prikaže ustrezni odziv kot prikazano na tabeli ali na sliki povezljivost do strežnika deluje normalno. Na sliki prikazano testiranje strežnika imap.perftech.si na vratih 993.

Telnet test 5